Apie kalbą sociolingvistiniu žvilgsniu
Loreta Vaicekauskienė
Tarmė neturi geresnės ar blogesnės vertės, bet gali turėti neigiamą asociaciją
„Turime leisti vaikui laisvai kalbėti savo kalba mokykloje ir vertinti, kaip jis reiškia mintis, nebijoti kalbinių kodų maišymo. Turime mokinio per lietuvių kalbos egzaminą nebausti, jei jo kalboje natūraliai nuskamba tarmės ypatybių.“ [Audrės Domeikaitės interviu 15min., 2013-02-03]
eksperimentai etnografija tekstynas anglų kalba mokykla viešoji erdvė sociolingvistinė kompetencija rusų kalba radijas TV kolokvializacija leksikamoksleiviai tarmės bendrinė kalba neformalusis stilius vilniečiai įžymybėskalbininkaikalbos politikanuostatoskeiksmažodžiaiideologijosdaugiakalbystėnorminimas kalbos ideologija raštingumasVilniaus kalba sovietai tapatybė stereotipai tartis jaunimo kalba žiniasklaida kirčiavimaskalbos kaitažurnalistai taisymai sociolingvistinis interviu