Apie kalbą sociolingvistiniu žvilgsniu
Loreta Vaicekauskienė
Tarmė neturi geresnės ar blogesnės vertės, bet gali turėti neigiamą asociaciją
„Turime leisti vaikui laisvai kalbėti savo kalba mokykloje ir vertinti, kaip jis reiškia mintis, nebijoti kalbinių kodų maišymo. Turime mokinio per lietuvių kalbos egzaminą nebausti, jei jo kalboje natūraliai nuskamba tarmės ypatybių.“ [Audrės Domeikaitės interviu 15min., 2013-02-03]
keiksmažodžiai neformalusis stilius sociolingvistinė kompetencija kalbos kaita kalbos ideologija TV kalbos politika ideologijos moksleiviai bendrinė kalbaVilniaus kalba sovietai žiniasklaida raštingumas sociolingvistinis interviu eksperimentaistereotipaidaugiakalbystė viešoji erdvė anglų kalba leksika kirčiavimas tartisrusų kalba nuostatos norminimas vilniečiaitapatybė etnografijažurnalistai tekstynastarmės radijaskalbininkai taisymai jaunimo kalba įžymybės kolokvializacija mokykla