Apie kalbą sociolingvistiniu žvilgsniu
Loreta Vaicekauskienė
Tarmė neturi geresnės ar blogesnės vertės, bet gali turėti neigiamą asociaciją
„Turime leisti vaikui laisvai kalbėti savo kalba mokykloje ir vertinti, kaip jis reiškia mintis, nebijoti kalbinių kodų maišymo. Turime mokinio per lietuvių kalbos egzaminą nebausti, jei jo kalboje natūraliai nuskamba tarmės ypatybių.“ [Audrės Domeikaitės interviu 15min., 2013-02-03]
sociolingvistinė kompetencija anglų kalbažurnalistai kalbininkai moksleiviai rusų kalba viešoji erdvė kalbos ideologija sociolingvistinis interviu nuostatos radijas tekstynas žiniasklaida vilniečiai tartis sovietai jaunimo kalbadaugiakalbystėVilniaus kalba neformalusis stilius leksika kirčiavimas bendrinė kalbakalbos politikastereotipaikalbos kaita eksperimentaikeiksmažodžiai tapatybėnorminimasetnografija taisymai įžymybėsmokykla ideologijos kolokvializacija tarmės raštingumas TV