Apie kalbą sociolingvistiniu žvilgsniu
Loreta Vaicekauskienė
Tarmė neturi geresnės ar blogesnės vertės, bet gali turėti neigiamą asociaciją
„Turime leisti vaikui laisvai kalbėti savo kalba mokykloje ir vertinti, kaip jis reiškia mintis, nebijoti kalbinių kodų maišymo. Turime mokinio per lietuvių kalbos egzaminą nebausti, jei jo kalboje natūraliai nuskamba tarmės ypatybių.“ [Audrės Domeikaitės interviu 15min., 2013-02-03]
neformalusis stilius žiniasklaidatarmėsbendrinė kalba anglų kalba nuostatos kolokvializacija kalbos kaitajaunimo kalbatartiskalbos politika mokykla viešoji erdvė sociolingvistinis interviurusų kalba leksika etnografija kirčiavimas tekstynas radijasstereotipai raštingumas TV daugiakalbystėžurnalistaikalbininkaiVilniaus kalba taisymai eksperimentaiideologijos norminimas tapatybė vilniečiai moksleiviai įžymybės sociolingvistinė kompetencijakeiksmažodžiai kalbos ideologija sovietai