Apie kalbą sociolingvistiniu žvilgsniu
Loreta Vaicekauskienė
Tarmė neturi geresnės ar blogesnės vertės, bet gali turėti neigiamą asociaciją
„Turime leisti vaikui laisvai kalbėti savo kalba mokykloje ir vertinti, kaip jis reiškia mintis, nebijoti kalbinių kodų maišymo. Turime mokinio per lietuvių kalbos egzaminą nebausti, jei jo kalboje natūraliai nuskamba tarmės ypatybių.“ [Audrės Domeikaitės interviu 15min., 2013-02-03]
jaunimo kalbakeiksmažodžiai rusų kalba leksika TVžurnalistai tarmėsdaugiakalbystėbendrinė kalba stereotipai tekstynas anglų kalba moksleiviai nuostatos sovietai žiniasklaida taisymai norminimas kolokvializacija viešoji erdvė sociolingvistinė kompetencija kirčiavimas eksperimentai neformalusis stiliusVilniaus kalba vilniečiai ideologijos kalbos kaitakalbininkai įžymybėstapatybė radijaskalbos politika raštingumas sociolingvistinis interviu etnografija kalbos ideologija mokykla tartis