Apie kalbą sociolingvistiniu žvilgsniu
Joris Kazlauskas, Kristina Varkulevičiūtė
Tyrimas: emocijas feisbuke dažniau reiškia moterys, vyrai – daugiau ironizuoja
„Tyrimai parodė, kad feisbuke rašančios moterys pasitelkia kūrybiškesnes, nestandartines ir įvairesnes emocijų komunikacijos strategijas nei vyrai. Kad ir jau minėti emotikonai. Būtent moterų skelbiamuose tekstuose rasta ne tik įprastinių, bet ir pačių įvairiausių kitų piešinukų. Lietuviško feisbuko tyrimo medžiagoje rasta net 113 skirtingų moterų pavartotų emotikonų, o vyrai vartojo tik 30.“ [15min.lt, 2017-10-06]
sociolingvistinis interviu norminimas neformalusis stilius mokykla ideologijos sovietai kalbos ideologija kalbos politika nuostatoskalbos kaita raštingumasžurnalistai radijas tekstynas tartis daugiakalbystė vilniečiai bendrinė kalbastereotipaižiniasklaida etnografijajaunimo kalba kolokvializacija keiksmažodžiairusų kalba anglų kalba Vilniaus kalba moksleiviaikalbininkai įžymybės sociolingvistinė kompetencija leksika viešoji erdvė taisymai kirčiavimas eksperimentaitapatybė TV tarmės