Apie kalbą sociolingvistiniu žvilgsniu
Joris Kazlauskas, Kristina Varkulevičiūtė
Tyrimas: emocijas feisbuke dažniau reiškia moterys, vyrai – daugiau ironizuoja
„Tyrimai parodė, kad feisbuke rašančios moterys pasitelkia kūrybiškesnes, nestandartines ir įvairesnes emocijų komunikacijos strategijas nei vyrai. Kad ir jau minėti emotikonai. Būtent moterų skelbiamuose tekstuose rasta ne tik įprastinių, bet ir pačių įvairiausių kitų piešinukų. Lietuviško feisbuko tyrimo medžiagoje rasta net 113 skirtingų moterų pavartotų emotikonų, o vyrai vartojo tik 30.“ [15min.lt, 2017-10-06]
keiksmažodžiai įžymybės eksperimentai žiniasklaidarusų kalba anglų kalba kalbos kaita taisymaitapatybė radijas sovietai ideologijosVilniaus kalbabendrinė kalbajaunimo kalba mokykladaugiakalbystė tekstynas TVnorminimas etnografijamoksleiviaikalbininkai sociolingvistinė kompetencija kolokvializacija tarmės raštingumaskalbos ideologijažurnalistai leksikakalbos politika nuostatos kirčiavimas tartis sociolingvistinis interviu vilniečiai viešoji erdvė neformalusis stilius stereotipai