Apie kalbą sociolingvistiniu žvilgsniu
Joris Kazlauskas, Kristina Varkulevičiūtė
Tyrimas: emocijas feisbuke dažniau reiškia moterys, vyrai – daugiau ironizuoja
„Tyrimai parodė, kad feisbuke rašančios moterys pasitelkia kūrybiškesnes, nestandartines ir įvairesnes emocijų komunikacijos strategijas nei vyrai. Kad ir jau minėti emotikonai. Būtent moterų skelbiamuose tekstuose rasta ne tik įprastinių, bet ir pačių įvairiausių kitų piešinukų. Lietuviško feisbuko tyrimo medžiagoje rasta net 113 skirtingų moterų pavartotų emotikonų, o vyrai vartojo tik 30.“ [15min.lt, 2017-10-06]
Vilniaus kalba sociolingvistinė kompetencija mokykla tapatybė daugiakalbystė moksleiviai keiksmažodžiai tekstynas žiniasklaidatarmės tartis nuostatosžurnalistai raštingumas sovietai TVnorminimaskalbos ideologija anglų kalbaradijas sociolingvistinis interviu jaunimo kalba viešoji erdvė neformalusis stilius bendrinė kalbarusų kalba įžymybėskalbininkai kirčiavimaseksperimentai leksika vilniečiaietnografijakalbos kaita kolokvializacijataisymai ideologijos kalbos politika stereotipai