Apie kalbą sociolingvistiniu žvilgsniu
Joris Kazlauskas, Kristina Varkulevičiūtė
Tyrimas: emocijas feisbuke dažniau reiškia moterys, vyrai – daugiau ironizuoja
„Tyrimai parodė, kad feisbuke rašančios moterys pasitelkia kūrybiškesnes, nestandartines ir įvairesnes emocijų komunikacijos strategijas nei vyrai. Kad ir jau minėti emotikonai. Būtent moterų skelbiamuose tekstuose rasta ne tik įprastinių, bet ir pačių įvairiausių kitų piešinukų. Lietuviško feisbuko tyrimo medžiagoje rasta net 113 skirtingų moterų pavartotų emotikonų, o vyrai vartojo tik 30.“ [15min.lt, 2017-10-06]
tarmės anglų kalbakalbos politikaetnografija moksleiviaidaugiakalbystė tekstynas eksperimentairusų kalbakeiksmažodžiai ideologijos sociolingvistinė kompetencija norminimas taisymai įžymybės mokykla sociolingvistinis interviu tapatybė bendrinė kalba stereotipaijaunimo kalba tartis kirčiavimas leksika sovietai viešoji erdvėžurnalistai kolokvializacija kalbininkaižiniasklaida raštingumas vilniečiai nuostatos neformalusis stilius TV radijas kalbos ideologija kalbos kaita Vilniaus kalba